Şubat 13, 2013

Biri gizamettin mi dediiii??


"Haydi uyan katıl bizlere burda tüm dostların o tüylü ve tombul sever onu herkes o dostum winnie dostumuz eğlenir hep balarılarıyla dostum winnie hep burdaa koşar zıplar o hep tırmanır heryere eğlence hep bizde biz maceracıyız serüven çoktur bizde ıssız yerlerde evde kimse yokken bir dosta güvenmek çok güzel birşey o dostum winnie dostumuz nereye gitsen al benide götür winnie hep benimle kal yalnız sen ve ben hep beraber winnie dostum"

Gizem'in doğum günü pastası için fikirler üretirken Gizem'in erkek arkadaşıyla yaptığımız görüşmelerden sonra yukarıda paylaştığım şarkının bir kısmını söylemesi ve "gizamettin" kelimesinin anlamını öğrendikten sonra kesinlikle pastada Winnie ve gizamettin'in bir araya gelmesini uygun bulduk ve sonuç bu oldu.Bir önceki pastadaki gibi uzun uzun açıklama yapma taraftarı değilim içindekilerin muz,kivi ve parça çikolata olduğunu söyleyip yazımı noktalıyorum.

Tekrardan iyiki doğdun gizamettin the pooh :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder